torsdag, maj 28, 2009

Mycket nu

Blir smått galen när jag inser hur stressigt det är.. 10 dagar utan att hinna skriva nåt.. Men har hänt mycket under tiden! Helena har fyllt år! Grattis! Kolla in tårtan hon fick av Fanny och mig :) Pannkakstårta... nåt alldeles fantastiskt, underbart fint å helt sjukt gott! Pappa fick även en smakbit då han hälsade på oss på skolan. Vi väntar spänt på glasögonen han ska som vi beställt. Dear Dad! Progglas... då har man några år på nacken! Pappa var apatrött under undersökningen men jag skötte mig trots allt bra. På kvällen erkände han att han somnade till några gånger bakom foroptern! Ha ha! Sa att han inte skulle köra hela natten och komma helt rödögd till skolan... Men nu blev det inte riktigt så. Mamma, pappa och Maria räddade min helg och gjorde världens insats i flytten :) Maria ja, hon kom! Hittade biljetterna efter låååång stunds letande. Bakom nattduksbordet låg dem. Nu har hon slarvat bort sitt periodkort istället... Vi hade en toppenhelg. Maria hittade drömbrudklänningen! Första affären, första klänningen - helt fantastiskt! Maria kommer att bli världens vackraste den 20 juli! Fixade mitt sättainåplockaurlinsprov igår. Gick hur bra som helst. Nu är det bara en examensfest, en tenta och 3 praktiska prov kvar till ledighet. Fick Israelbiljetterna i måndags! Nu är det bara att bita ihop så är det snart medelhavet som gäller!!

2 kommentarer:

Frun sa...

Har ni haft vränga-ögonlocksprov också? Det kommer jag i alla fall inte att ställa upp på några fler gånger ;)

Blir skönt med tå veckors avkoppling för dig nu då. Det är du värd :)

Kram kram

Unknown sa...

Så härligt att veta att Samuel hittat någon lika förvirrad som han, BAKOM NATTBORDET??!! Hur lyckas man med det. Jag kanske inte ska säga något, vet fortfarande inte var mina nycklar och ipod är, två veckor sen jag sågg dom... =)

Ses snart gumman, och glöm inte växla pengar!