lördag, juli 18, 2009

Bröllop, bröllop, bröllop

Har absolut inte tid att sitta här men ändå kommer ett litet hej på min hörna. Maria gifter sig om två dagar och tyvärr har dygnet bara 24 timmar och tyvärr måste men sova några av de timmarna... Skönt att det är nåt roligt vi håller på med iaf :) Lillasyster skall verkligen gifta sig!! Känns roligt att göra vad man kan för att hennes och Samuels dag ska bli så fantastisk som möjligt :) Något roligt att Samuel och jag ser lite olika på det här bara... Benjamin gjorde mig uppmärksam på att jag på min msn har "bröllop, bröllop, bröllop" som presentation medan brudgummen Samuel har "snart semester" på sin... ha ha ha!

Har varit skönt med lite sabbat idag. Fick lite rum att ta det lugnt så att man får nya krafter och inspiration! Har även varit på konferens några dagar i mitt kära Jönköping. Fantastiska dagar!

Nu blir det att återgå till häftet och festförberedelser!

tjingeling!

4 kommentarer:

SamuelB sa...

Jag är rätt säker på att det är brudgummens sätt att hantera det hela. Annars skulle hans stackars psyke ha brakat ihop för månader sedan.

Klara sa...

Elena, jag vill höra om livet i sthlm! Fast det verkar ju som att du har lagt ner det här med bloggandet ...

Anonym sa...

Hej Elena tillbaka i Stockholm Vad händer i verkligheten.En uppdatering av denna sida gör oss alla glada

Elena sa...

Hej hopp! Här har uppdaterats :) Iaf lite... men det kommer mera! Alltid trevligt om man vet vem som kommenterar oxå ;) så vem är du kära anonyma vän!? säkert nån jag tycker mkt om :) kram på dig