måndag, juli 06, 2009

Nu så!

Äntligen!

Har efter flera timmars slit fått igång internet på min dator hemma hos farmor. Har försökt alltifrån koder och nycklar till att försöka ta mig in på admin för att ändra... inget resultat. Efter en vecka ringdes killen som fixat med farmors grejer upp... en sladd! Smart elena! En liten sladd mellan min dator och hennes ruter! Grattis! Internet!!

Har hänt så galet mkt sen skolan slutade så kan inte ens börja.. Israel, kuggat tenta (får skylla på att all min tid gick åt till examensfesten...), börjat jobba i Norge, bröllop, bröllop, bröllop.. Nu blir det jobb, konferens och bröllop för hela slanten fram till den 20:e, sen blir det nytt bröllop fram till den 8:e!

Trivs bra här i Norge på sykehjemmet! Funderar på ett år i Norge efter examen nästa år. Sen USA 3 månader med Noomi :)

Hade en supermysig kväll med "uteliggaren" farmor Else Netskar igår! Tacos och sen jordgubbar :)

Hej sålänge!

2 kommentarer:

klar sa...

Ja! Då kanske man får höra lite mer från Elena :)
Jag har ju också börjat blogga nu :D
Love, K

Fanny sa...

Tjoo!
Härligt att höra att du är igång med the money making business och framförallt att du haft det bra fram tills dess! ;)
Om du är hemma i Augusti så finns det ingen annan utväg än att vi samlar upp oss, om inte förr så iaf då, inför sista året!
Puss & Kram!