söndag, mars 29, 2009

J G T Sundström


Jacob Gunitha Timon Sundström
en idrottslärarstuderande vän till mig


Så svarar Jacob:

vill gästa bröllop eller bli bjuden å tacka nej
bli bjuden å tacka nej
hamburgare eller pizza hamburgare
vinter eller sommar sommar
cola eller öl öl
cola eller fanta cola
brud eller tjej tjej
glasögon eller linser linser
choklad eller skummisar choklad
avokado eller gurka avokado
Manchester United eller New Castle New Castle
vitt eller svart ALLTID SVART
blått eller rött rött (??? hmmm)
natt eller dag natt
Carola eller Perelli Carola
Ernman eller Ugglas Ugglas
Gunitha eller Jacob Jacob
lakrits eller mint lakrits
soul eller pop pop
break eller vals break
Timon eller Pumpa Timon
Amerika eller Asien Amerika
hockey eller fotboll fotboll
Zlatan eller Mellberg Zlatan
Connery eller Skarsgård Connery
singel eller självbo singel
Psaltaren eller Romarbrevet Psaltaren
5 barn eller 2 barn 2 barn
vegetariskt eller kött kött
blondin eller brunett blondin
schweizernöt eller frukt å mandel schweizernöt
Kalla eller Björndalen Kalla
plast eller glas glas
dollar eller euro dollar
lyx eller medelmåtta lyx
Salin eller Reinfeldt Salin
Ohly eller Hägglund Ohly
Sanning eller lögn sanning

I chocktillstånd efter samtal med en av mina absolut bästa vänner. Vad har hänt? Killen har gått till vänstern. Till vänstern. Till rött. (Han som hellre vill ha lyx än medelmåtta ??) Man tror man känner en kille...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vissa svara stämmer inte. Då kommer att höra från min advokat... /jacob

Elena sa...

rätta mig där jag har fel! du vet vad du svarat!

Elena sa...

Nu så! Ändrat så allt stämmer! Inte blev d bättre för d...