måndag, mars 16, 2009

Vecka 11:as tentaplugg


Något missnöjd över snön... vart tog våren med träningen vägen? Kanske lika bäst med tråkväder när man måste sitta inne å plugga fysik ändå.



Fanny och Helena, 20 meter kvar till Dukvägen 41. Mmmm... Kolla in Helenas frukt å mandel i påsen :)
Till allas vår glädje!



Semla på snö! Favorit i repris.



Dag två blev det äppelpaj, äpplepaj, paj med äpple... Ett och ett halvt år tog det innan pajen kom in i tentaplugget! Skandal! Trodde verkligen att jag tillagat detta tidigare.. Får mig att tänka tillbaka på alla dagar med Hilda under gymnasiet. Saknade dagar. Kram på dig Hilda! Snart 8 år sen sist... GALET!

1 kommentar:

Fanny sa...

De var deliiiischhhh!
Just nu är jag glad att tentaveckan är över! Jag har i dagsläget tre strl större i jeans. Jag ger upp! ;)