tisdag, mars 24, 2009

Livet

La mig igår med trista besked från götet. Varslande. Min bror, min vän, min resekompis, min bank! Efter allt slit... näst sist in, fyra sista ut - Surt!

Men go bror! Du fixar jobb hur enkelt som helst - stolt!

Pappa å mamma blir min bank istället för bror, resan blir av - lättnad!

Jobb i Norge i sommar - glädje!

Vaknar upp till en ledig dag - skönt!

Solen skiner för fullt - energi!

Deklarationen, som jag förträngt, dimper ner i brevinkastet. Sliter upp det, hoppas på att slippa rest. 6700 kr skatteåterbäring! - lycka!

Blir nästan min egen bank - härligt!

Pratar med underbar vän å delar sorgen - maktlös

Tänker på fantastiska hjärtevänner - tacksam!

Solen ropar KOM UT! Duschar å är superpepp för promenix - glad!

Tittar ut. Vitt av hagel. Hur är det möjligt? - irriterad!

Solen tittar fram igen - hopp!

Upp och ner - LIVET

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att läsa din inspirande blogg!
Satt med hemtentan när pappa kom och bad mig kika på dina kommentarer. SÅ kul och inspirerad man blir av dig Elena!
Skönt och härligt när det löser sig med saker som vi inte vågar varken tro eller hoppas på, det är helt fantastiskt!!
Nu tillbaka till tentan.... :-) inte så kul, men ett måste... ihaa!